WIZUT / Biblioteka
Wtorek, 26 września 2017 • imieniny: Justyny, Cypriana

 

Stałe godziny otwarcia:
DZIEŃ GODZINY
poniedziałek - czwartek 900-1700
piątek 900-1500
sobota* 1000-1400

Adres:
ul. Żołnierska 49
71-210 Szczecin
tel. +48 91 449 56 05
e-mail: biblioteka@wi.zut.edu.pl

* Soboty zjazdowe w semestrze letnim 2016/2017:
marzec: 4,11,18,25; kwiecień: 1,22,29; maj: 6,13,20,27; czerwiec: 10.

Biblioteka Wydziału Informatyki ZUT
Wpisany przez Barbara Pius | wtorek, 27 czerwca 2017 12:44

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw coraz częściej opiera się na realizacji różnych projektów. Poznanie metod operacyjnego zarządzania projektami pozwala osiągnąć zamierzone cele dotyczące czasu i terminu realizacji, kosztów i jakości wyniku. W opracowaniu tym autorzy przedstawili między innymi:

• istotę i rodzaje projektów,

• planowanie sieciowe w zarządzaniu projektami,

• metody i techniki tworzenia harmonogramów realizacji projektów,

• metody wyznaczania optymalnego wariantu realizacji projektu,

• tworzenie planów realizacji projektów przy ograniczonych zasobach.

Książka jest przeznaczona dla studentów inżynierii produkcji, logistyki i zarządzania. Może być również przydatna praktykom gospodarczym profesjonalnie zarządzającym projektami.

Kompendium wiedzy o operacyjnym zarządzaniu projektami

Operacyjne zarządzanie projektami na poziomie zaawansowanym

http://www.pwe.com.pl/zarzadzanie/operacyjne_zarzadzanie,p221953312


Wpisany przez Barbara Pius | piątek, 05 maja 2017 09:21

https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/1bf863274727413bf346f126336fddc4,une24g.jpgJeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.

W tej książce między innymi:

  • organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
  • pisanie gier planszowych
  • tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
  • korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
  • tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
  • optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia

Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!

http://helion.pl/ksiazki/unreal-engine-w-24-godziny-nauka-tworzenia-gier-aram-cookson-ryan-dowlingsoka-clinton-crumpler,une24g.htm


Wpisany przez Barbara Pius | piątek, 05 maja 2017 09:18

https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/a06427783a27d8228780d18baa644f7f,c6pig6.jpgC# jest jednym z najlepszych projektów firmy Microsoft. Język ten został od podstaw zaprojektowany jako obiektowy. Charakteryzuje się niezwykłą elastycznością i wszechstronnością. Udostępnia wysokopoziomowe abstrakcje, takie jak wyrażenia, zapytania i kontynuacje asynchroniczne, a równocześnie pozwala na korzystanie z niskopoziomowych mechanizmów, jak własne typy wartościowe programisty czy opcjonalne wskaźniki. C# w wersji 6.0 jest kolejną istotną aktualizacją języka. Programista piszący w C# powinien konsekwentnie poznawać te zmiany.

Niniejsza książka jest zwięzłym kompendium wiedzy o C#, CLR oraz o związanej z C# platformie. Napisano ją z myślą o programistach na co najmniej średnim poziomie zaawansowania. W zrozumiały, a równocześnie dogłębny sposób wyjaśniono takie trudne kwestie, jak współbieżność, bezpieczeństwo i domeny aplikacji. Informacje o nowych składnikach języka C# 6.0 i związanej z nim platformy zostały oznaczone. Szczególnie istotny z punktu widzenia programisty może okazać się rozdział o nowym kompilatorze Roslyn, zwanym kompilatorem usługowym.

Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce:

  • składnia, typy oraz zmienne C#
  • bezpieczeństwo kodu i dyrektywy preprocesora
  • rdzenne technologie i techniki platformy .NET Framework, w tym LINQ, XML, kolekcje, kontrakty kodu, zarządzanie pamięcią, refleksja, programowanie dynamiczne
  • kompilator Roslyn, w tym jego architektura, struktura drzewa składni i model semantyczny

C# jest szybki, efektywny, wygodny — to narzędzie w sam raz dla Ciebie!

http://helion.pl/ksiazki/c-6-0-w-pigulce-wydanie-vi-joseph-albahari-ben-albahari,c6pig6.htm


Wpisany przez Barbara Pius | piątek, 05 maja 2017 09:12

https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/d57bb133c9c2dad9ae6069b3088592da,ja21d7.jpgJava jest zorientowanym obiektowo i bezpiecznym językiem programowania. Użytkownicy uważają go za łatwiejszy do nauki od języka C++ i taki, który jednocześnie pozwala na unikanie istotniejszych błędów. W Javie można tworzyć kod działający na dowolnym komputerze lub urządzeniu z maszyną wirtualną Javy, niezależnie od tego, czy jest to serwer z Linuksem, komputer Apple Mac z OS, czy telefon z Androidem. Co ważne, Java jest cały czas konsekwentnie rozwijana przez firmę Oracle. A przy tym wszystkim programowania w Javie można się bardzo szybko nauczyć!

Dzięki niniejszej książce bez problemu zrozumiesz wszystkie najważniejsze elementy najnowszej wersji języka Java 8. Dogłębnie poznasz sam język, a także jego podstawowe biblioteki. Książkę podzielono na 21 lekcji, kładąc nacisk na praktyczne aspekty programowania. Właściwie od początku będziesz pisać aplikacje dla różnych środowisk, w tym również mobilnych. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z programowaniem, czy też już znasz inne języki, dzięki tej książce nabierzesz biegłości w posługiwaniu się Javą i przygotujesz się do rozwijania własnych projektów — nawet tych bardzo ambitnych!

W tej książce zawarto:

  • gruntowne podstawy języka Java, opis obiektów Javy, klas, interfejsów i pakietów
  • wyjaśnienie zasad rządzących wątkami, asercją i obsługą wyjątków w Javie
  • opis najbardziej użytecznych klas Javy, w tym klas Swing, do budowy interfejsów graficznych
  • wyjaśnienie specyficznych struktur danych, takich jak listy tablicowe, stosy, mapy, tablice mieszające i zbiory bitów
  • omówienie zaawansowanych funkcji Javy, takich jak obsługa wejścia i wyjścia za pomocą strumieni, domknięcia, korzystanie z baz danych i obsługa kanałów RSS za pomocą XOM
  • wprowadzenie do budowania aplikacji dla urządzeń z Androidem

Już za 21 dni możesz być znakomitym programistą Javy!

 

http://helion.pl/ksiazki/java-w-21-dni-wydanie-vii-rogers-cadenhead,ja21d7.htm


Wpisany przez Barbara Pius | piątek, 05 maja 2017 09:07

https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/8e8419e52fe804796f95c780dbaa027d,angtia.jpgWykorzystywanie komponentów do budowy aplikacji internetowych jest uważane za wyjątkowo ważny krok naprzód w tej dziedzinie. Szczególnie ciekawym pomysłem jest tworzenie interfejsów użytkownika bazujących na komponentach. Framework Angular 2 zmienia technologię tworzenia aplikacji: ułatwia pisanie współdzielonych bloków kodu HTML, które można bez problemu wielokrotnie wykorzystywać dzięki zastosowaniu mechanizmu shadow DOM. Jest to bardzo obiecująca perspektywa, jednakże pod warunkiem, że programista potrafi efektywnie wykorzystać architekturę komponentową.

Niniejsza książka ma na celu nauczenie programistów tego nowego podejścia do programowania interaktywnych stron internetowych i równocześnie pokazanie najlepszych możliwości Angulara. Poza praktycznymi aspektami korzystania z tego frameworka największy nacisk położono na tworzenie interfejsów użytkownika bazujących na komponentach — wyjaśniono podstawowe koncepcje tego sposobu programowania i opisano, jak wykorzystać framework do tworzenia nowoczesnych, wydajnych i łatwych w utrzymaniu interfejsów użytkownika.

Niektóre zagadnienia omówione w książce:

  • podstawy tworzenia interfejsów z wykorzystaniem komponentów
  • tworzenie komponentów wielokrotnego użytku w Angularze
  • wykorzystanie komponentów do routingu, logowania i śledzenia czasu
  • korzystanie z zewnętrznych bibliotek w Angularze
  • zapewnienie rozszerzalności komponentów
  • techniki testowania komponentów Angular 2

Architektura oparta na komponentach — najlepsza recepta na świetny interfejs!

http://helion.pl/ksiazki/angular-2-tworzenie-interaktywnych-aplikacji-internetowych-gion-kunz,angtia.htm


Strona 3 z 161

VALID CSS   |   VALID XHTML