e-Dziekanat

Kontrast:   Czcionka:
Poniedziałek, 25 września 2017 • imieniny: Aurelii, Kleofasa
Wiedza i praca
Zgłaszanie problemów PDF Drukuj Email

Usługi wsparcia technicznego.

 

Na Wydziale Informatyki za pomocą e-mail można zgłaszać problemy z działaniem systemów, aplikacji lub sprzętu poprzez zgłoszenie na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Prosimy w zgłoszeniu podać jak najwięcej informacji pozwalających na identyfikację problemu np.:

nazwa jednostki komputerowej, opis awarii, nazwa aplikacji, nr inwentarzowy jeśli jest, sposób kontaktu, itp.

 

Admin

 
Połączenia pulpitu zdalnego PDF Drukuj Email

1. Adresacja i logowanie

Serwer terminali Windows 2008 R2 dostępny jest z sieci wewnętrznej Wydziału Informatyki oraz z Internetu. Należy przestrzegać zasad użytkowania sieci WIZUT.

Adres z Internetu: rdp.wi.zut.edu.pl

Więcej…
 
Usługa eDysk PDF Drukuj Email

Uczelniane Centrum Informatyki uruchomiło nową usługę "eDysk".

Informacja o niej została umieszczona na stronach UCI http://uci.zut.edu.pl/uslugi/edysk.html oraz w dziale "dla pracowników" i "dla doktorantów" na stronie ZUT.

 
Tworzenie wirtualnych serwerów przy pomocy Template (VMware) PDF Drukuj Email

Proces rozpoczyna się od prawidłowego zalogowania się do klienta vCenter. Klienta vCenter jest do pobrania wew. sieci WI ZUT z adresu: https://vcenter.wi.tuniv.szczecin.pl/

Przechodzimy do widoku "MVs and Templates"

 

Więcej…
 
Microsoft - Imagine (Dreamspark / MSDNAA) PDF Drukuj Email

 

Wydział Informatyki ZUT jest w posiadaniu licencji MicrosoftImagine, która pozwala studentom i pracownikom (naukowym) na korzystanie z oprogramowania firmy Microsoft (platformy systemowe, serwery, aplikacje, SDK, DDK).

Więcej…
 
Więcej artykułów…


stat=74299