Formularz wyszukiwania
Zaloguj
Logo ZUT Uczelnia powstała w wyniku połączenia Akademii Rolniczej w Szczecinie i Politechniki Szczecińskiej

Aktualności

Studia podyplomowe - Programowanie komputerów

Nabór na SP Programowanie komputerów

Wydział Informatyki ZUT w Szczecinie ogłasza nabór na kolejną edycję dwusemestralnych studiów podyplomowych Programowanie komputerów.

Studia te skierowane są do szerokiego kręgu osób zainteresowanych podstawami programowania.  Z oferty mogą skorzystać zarówno osoby poszukujące zatrudnienia jak i aktywne zawodowo, które chciałyby spróbować swoich sił w dynamicznie rozwijającej się branży IT i przygotować do pracy w pożądanym obecnie zawodzie programisty. Jedynym warunkiem jaki stawiamy naszym kandydatom jest ukończenie studiów wyższych lub studiowanie na ostatnim roku.

Zajęcia prowadzone są przez doświadczoną i wysoko wykwalifikowaną kadrę Wydziału Informatyki, która szczególny nacisk kładzie na praktyczne nabywanie umiejętności. W miłej i twórczej atmosferze słuchacze będą mogli zapoznać się od podstaw z tajnikami programowania i tworzenia stron WWW.

Nabór na studia prowadzimy od 4 czerwca 2018 r. do 30 września 2018 r.

Zajęcia rozpoczną się w październiku, a zakończą w czerwcu 2019 roku i będą odbywały się w trybie niestacjonarnym, w postaci jedno lub dwudniowych zjazdów w weekendy (łącznie ok. 70h w semestrze).  Podczas zjazdów słuchacze mają dostęp do specjalistycznych pracowni, laboratoriów i oprogramowania Wydziału Informatyki.


Całkowity koszt studiów wynosi 4.000 zł.

Zasady rekrutacji

Wymagania stawiane kandydatom:

  • dyplom ukończenia studiów wyższych, względnie potwierdzona przez uczelnię kopia dyplomu – dla absolwentów wyższych uczelni,
  • zaświadczenie potwierdzające studiowanie na jednym z dwóch ostatnich semestrów studiów – dla studentów dopuszczonych do uczestnictwa w studiach,
  • podstawowa znajomość obsługi komputera - dostęp do komputera w domu lub pracy.

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest rejestracja za pośrednictwem Internetowego Systemu Rekrutacyjnego: https://rekrutacja.zut.edu.pl/Default.aspx

oraz złożenie następujących dokumentów:

  • kwestionariusz osobowy wygenerowany z Internetowego Systemu Rekrutacyjnego,
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu, w celu potwierdzenia za zgodność),
  • kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość uczestnika (oryginał do wglądu, w celu potwierdzenia za zgodność),
  • aktualne zdjęcie.

Nabór przewidziany jest na maksymalnie 30 osób.

O przyjęciu na Studia Podyplomowe decyduje kolejność składania dokumentów.

Komplet dokumentów należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres:

Wydział Informatyki ZUT w Szczecinie
ul. Żołnierska 49, 71-210 Szczecin
Renata Zielińska (p.104 b) 
z dopiskiem „Studia podyplomowe Programowanie komputerów”

Telefon kontaktowy: 91 449 56 63

Sekretariat będzie nieczynny w dniach: 10.08-16.09.2018 r.

Rekrutacja na studia doktoranckie

Warunkiem przystąpienia do rekrutacji na studia doktoranckie jest rejestracja Kandydata w Internetowym Systemie Rekrutacji ISR.

Terminy rekrutacji na studia doktoranckie:

Rejestracja Kandydata w ISR od 2.07.2018 do 27.08.2018
Składanie dokumentów do 31 sierpnia 2018
Postępowanie kwalifikacyjne 4-5 września 2018
Ogłoszenie wyników rekrutacji 6 września 2018
Składanie odwołań od ogłoszonych wyników do 20 września 2018
Rozpatrzenie odwołań i ogłoszenie wyników 26 września 2018


Wykaz dokumentów:

  • Kwestionariusz przyjęcia na studia doktoranckie (druk)
  • Odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich lub studiów II stopnia
  • Suplement do dyplomu
  • Zaświadczenie z Dziekanatu potwierdzające oceny za prace dyplomową magisterską, egzamin dyplomowy i średnią (Zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
  • Informacja o dotychczasowej pracy naukowej, dydaktycznej, zawodowej oraz ewentualny wykaz publikacji
  • Propozycja zakresu tematycznego, w którym Kandydat chce realizować pracę doktorską (zgodna z dyscypliną Informatyka)
  • Oświadczenie kierownika jednostki organizacyjnej i opiekuna naukowego (druk)
  • Życiorys
  • 3 fotografie
  • Zaświadczenie lekarskie na podstawie wydanego skierowania na badania

Miejsce składania dokumentów – pok. 106 WI1   mgr Magdalena Wróblewska

GameDev 2018

19 czerwca na Wydziale Informatyki odbyła się ceremonia ogłoszenia wyników kolejnej, jedenastej edycji konkursu na najlepszą, własnoręcznie napisaną grę komputerową.
Studenci II roku kierunku Informatyka rywalizowali w ramach przedmiotu Gry komputerowe o miejsce na podium, realizując swoje własne, tworzone od podstaw projekty ekscytujących gier w środowisku 3D.

Już drugi rok z rzędu konkurs odbył się pod patronatem firmy Huuuge Games, która zapewniła laureatom fantastyczne nagrody oraz zaproponowała zwycięzcy staż w swojej siedzibie.

W konkursie wzięło udział 19 autorów wyjątkowych gier, spośród których udało się wyłonić 4 laureatów, którzy stanęli na podium oraz 8 osób, które uhonorowano wyróżnieniami.

Zwycięzcy tegorocznej edycji:

I miejsce:

  • Aleksander Kłoda - gra "Tunnel"

II miejsca ex aequo:

  • Jakub Karaszewski - gra "Fifo Lafo"
  • Tristan Dobrowolski - gra "Asteroids 3D"
  • III miejsce:
    Przemysław Zisopulos - gra "Crash Bandicoot"

Wyróżnienia:

  • Tomasz Janiak - gra "Senna Wyspa"
  • Jakub Becmer - gra "The Brave Student"
  • Przemysław Samsel - gra "Croc Gobbos: Tribute"
  • Jakub Łowicki - gra "Cannonball Adventures"
  • Rafał Gołębiewski
  • Mateusz Nadoliński - gra "Fox"
  • Krzysztof Misiewicz - gra "Wizard"
  • Szymon Wiatrzyk - gra "AZAWALD"

Wszystkim laureatom oraz uczestnikom serdecznie gratulujemy!

Link do galerii zdjęć z wydarzenia: https://1drv.ms/f/s!ApWqNe_CPbYoiskwOJHE5RqGZqQhpg

Systemy wbudowane

Wydział Informatyki ZUT w Szczecinie ogłasza nabór na dwusemestralne studia podyplomowe "Programowanie z elementami systemów wbudowanych"

Studia te skierowane są do kręgu osób zainteresowanych nabyciem lub podniesieniem umiejętności w zakresie programowania urządzeń i systemów wbudowanych

Oferta została stworzona w porozumieniu z przedsiębiorstwami branży IT aktywnie działającymi w województwie zachodniopomorskim.

Zajęcia będą prowadzić wykładowcy Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie oraz specjaliści z firm:

Nabór  na  studia trwa od 21 czerwca 2018 (rejestracja elektroniczna) do 18 września 2018 roku.

Składanie dokumentów od dnia 21 czerwca godz. 10.00 w pokoju 209 WI2.

Więcej informacji: Programowanie z elementami systemów wbudowanych

SamsungLABO 2018

Już po raz czwarty w uroczystej oprawie zakończył się kurs SamsungLABO, który jest wspólnie organizowany przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny oraz firmę Samsung.

18 czerwca 2018 roku w gościnnych progach Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii zebrali się uczestnicy tegorocznej edycji, mentorzy i jurorzy oraz zaproszeni goście. Uroczystość była podsumowaniem dwóch semestrów wytężonej pracy studentów Wydziału Informatyki i Wydziału Elektrycznego, którzy przygotowywali użyteczne aplikacje mobilne wraz z planem ich komercjalizacji.
Pomysły studentów zweryfikowało grono specjalistów z firm-partnerów: Roman Ulan - Tieto, Michael Kacprzak – home.pl, Paweł Sala – SpotBeans, Kacper Skoczylas – Squiz, Michał Tarasiejski – Marcontrel oraz Michał Łącki – brightONE.

W tym roku, podobnie jak we wszystkich poprzednich edycjach, zwycięski projekt przygotowali studenci Wydziału Informatyki.
Projekt "Rambler" opracowała grupa studentów III roku na kierunku informatyka w składzie: Agata Nowalany, Maciej Sowa i Patryk Szmurło.
"Rambler" wychodzi naprzeciw potrzebom pilotów i przewodników wycieczek. Umożliwia szybkie i kompletne zarządzanie grupami wycieczkowymi, co znacząco poprawia komfort i bezpieczeństwo przewodników, jak i uczestników. Dzięki niej w łatwy sposób można nawiązać kontakt ze wszystkimi zwiedzającymi równocześnie, a także odnaleźć zagubionych uczestników. Rambler zapewnia także dostęp do przydatnych dla przewodnika funkcji jak możliwość tworzenia i udostępniania planu wycieczki, czy sporządzania notatek.

Wręczenie certyfikatów kończy kurs, ale nie kończy pracy nad projektami. Studenci podczas końcowej prezentacji dowiedzieli się o dobrych stronach swoich aplikacji wiedzą, co mogą zmienić i co powinni zrobić, aby zaistnieć komercyjnie. Liczymy na to, że niedługo ponownie usłyszymy o tych projektach.

Organizatorzy kierują podziękowania do osób, które brały udział w przygotowaniu i prowadzeniu SamsungLABO, a przede wszystkim uczestniczyły w weryfikacji i ocenie pomysłów studentów.