Logo ZUT Uczelnia powstała w wyniku połączenia Akademii Rolniczej w Szczecinie i Politechniki Szczecińskiej

Dziekanat

Rok akademicki 2024/2025

icon Zarządzenie NR 2 Dziekana WI z 30 stycznia 2025 roku Zmiana terminów zjazdów na semestr letni 2024 2025 [1.4M] icon Komunikat NR 2 Rektora ZUT z dnia 17 stycznia 2025 Zmiana harmonogramu rozkładu zajęć zjazdów w rok akad 2024 2025 [163.7K] icon Zarządzenie nr 7 Dziekana WI w sprawie harmonogramu zjazdów w roku akademickim 2024 2025 [55.6K] icon Zarządzenie NR 53 Rektora ZUT z dnia 29 sierpnia 2024 zmieniające zarządzenie nr 34 Rektora ZUT z dnia 23 kwietnia 2024 r. w sprawie określenia harmonogramu organizacji roku akademickiego 2024-25 [1.0M] icon Komunukat NR 13 Rektora ZUT z dnia 29 maja 2024 Harmonogram i godzinowy rozklad zajec zjazdow w roku akad 2024 2025 [1.1M] icon Zarzadzenie NR 34 Rektora ZUT z dnia 23 kwietnia 2024 Harmonogram organizacji roku akademickiego 2024 2025 [1.3M]

Rok akademicki 2023/2024

icon Komunukat NR 28 Rektora ZUT z dnia 17 sierpnia 2023 r. o harmonogramie i godzinowym rozkładzie zajęć zjazdów na rok akad 2023 2024 [1.1M] icon Zarządzenie NR 4 Dziekana WI - harmonogram zjazdów na rok akademicki - 2023 2024 [263.9K] icon Zarządzenie NR 48 Rektora ZUT z dnia 27 kwietnia 2023 r. w sprawie harmonogramu organizacji roku akademickiego 2023 2024 [1.3M] icon Komunikat nr 5 Rektora ZUT z dnia 1 lutego 2024 zmieniający komunikat nr 28 Rektora ZUT z dnia 17 sierpnia 2023 o harmonogramie i godzinowym rozkładzie zajęć zjazdów studiów niestacjonarnych [1.2M] icon Zarządzenie nr 2 Dziekana WI ZUT z dnia 27 marca 2024 zmieniające Zarządzenie nr 4 Dziekana WI z dnia 22 sierpnia 2023 w sprawie harmonogramu zjazdów studiów niestacjonarnych [1.5M]

Rok akademicki 2022/2023

icon KOMUNIKAT NR 23 Rektora ZUT z dnia 4 lipca 2022 r. o harmonogramie i godzinowym rozkładzie zajęć zjazdów studiów niestacjonarnych I i II stopnia oraz studiów podyplomowych w roku akademickim 2022-2023 [1.0M] icon ZARZĄDZENIE NR 13 Rektora ZUT z dnia 2 lutego 2023 r. zmieniające zarządzenie nr 85 w sprawie harmonogramu organizacji roku akademickiego 2022-2023 [1.0M] icon ZARZĄDZENIE NR 85 Rektora ZUT z dnia 28 czerwca 2022 r. w sprawie harmonogramu organizacji roku akademickiego 2022-2023 [1.4M] icon ZARZĄDZENIE NR 98 Rektora ZUT z dnia 06 września 2022 r. zmieniające zarządzenie nr 85 w sprawie harmonogramu organizacji roku akademickiego 2022-2023 [1.0M] icon Zarządzenie NR 6 Dziekana WI - harmonogram zjazdów rok akademicki - 2022-2023 [74.1K]

Rok akademicki 2021/2022

icon Zarządzenie nr 2 Dziekana WI - harmonogram zjazdów r.a. 2021-2022 [63.7K] icon Zarządzenie nr 52 Rektora ZUT z 29-04-2021 w sprawie określenia harmonogramu organizacji r.a. 2021-2022 [147.5K] icon Zarządzenie nr 46 Rektora ZUT z 29.03.2022 r. zmieniające zarządzenie nr 52 Rektora ZUT z dnia 29.04.2021 r. (zmiana terminu Juwenaliów) [1.1M]

Rok akademicki 2020/2021

icon KOMUNIKAT NR 46 Rektora ZUT z dnia 23 listopada 2020 r. o organizacji zajęć dydaktycznych w okresie od dnia 30 listopada 2020 r. do 24 grudnia 2020 r. w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się epidemii COVID – 19 [534.1K] icon Zarządzenie zmieniające zarządzenie nr 58 Rektora ZUT z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie określenia harmonogramu organizacji roku akademickiego 2020/2021 studiów i studiów doktoranckich [1.5M] icon Zjazdy Kalendarz-studia niestacjonarne 2020-21 [322.1K]

Rok akademicki 2019/2020

icon Komunikat Rektora o realizacji zajęć dydaktycznych w dniach 10.05.2020 i 24.05.2020 - k6 20 [418.5K] icon Zarządzenie nr 25 Dziekana WI ZUT w Szczecinie z dnia 23 czerwca 2020 r. W sprawie zmiany harmonogramu zjazdów studiów niestacjonarnych I, II, III stopnia i studiów podyplomowych oraz realizowanych w soboty i niedziele studiów stacjonarnych III stopnia w roku Akad. 2020/2021 [278.9K] icon Harmonogram zjazdów studiów niestacjonarnych 2019-2020 [57.4K] icon KOMUNIKAT NR 18 Rektora ZUT z dnia 14 maja 2020 r. zmieniający komunikat nr 24 Rektora ZUT z dnia 30 września 2019 r. o harmonogramie organizacji roku akademickiego 2019/2020 studiów i studiów doktoranckich oraz o dniach wolnych od zajęć dydaktycznych dla studentów i doktorantów [1.3M] icon Komunikat o harmonogramie i godzinowym rozkładzie zajęć zjazdów studiów niestacjonarnych I, II i III stopnia, studiów podyplomowych oraz studiów stacjonarnych III stopnia w roku akademickim 2020/2021 [1.3M] icon KOMUNIKAT NR 20 Rektora ZUT z dnia 1 czerwca 2020 r. zmieniający komunikat nr 24 Rektora ZUT z dnia 30 września 2019 r. o harmonogramie organizacji roku akademickiego 2019/2020 studiów i studiów doktoranckich oraz o dniach wolnych od zajęć dydaktycznych dla studentów i doktorantów [1.3M] icon KOMUNIKAT NR 24 Rektora ZUT z dnia 30 września 2019 r. o harmonogramie organizacji roku akademickiego 2019/2020 studiów i studiów doktoranckich oraz o dniach wolnych od zajęć dydaktycznych dla studentów i doktorantów [1.4M] icon ZARZĄDZENIE NR 66 Rektora ZUT z dnia 14 maja 2020 r. zmieniające szczegółową organizację roku akademickiego 2019/2020 studiów oraz studiów doktoranckich [718.4K] icon ZARZĄDZENIE NR 78 Rektora ZUT z dnia 1 czerwca 2020 r. zmieniające zarządzenie nr 66 Rektora ZUT z dnia 14 maja 2020 r. zmieniające szczegółową organizację roku akademickiego 2019/2020 studiów oraz studiów doktoranckich [738.4K]

 

 

 

Chcąc otrzymać fakturę VAT za opłatę semestralną (lub ratalną) za studia, studenci powinni nie później niż w ciągu 7 dni od daty dokonania przelewu zgłosić zapotrzebowanie w Dziekanacie WI (pok. 14), tel. 91 449 55 97, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Do wniosku (ew. maila) prosimy dołączać potwierdzenie wykonania przelewu.

Zasady pobierania opłat za usługi edukacyjne, w tym tryb i warunki zwalniania z opłat, oraz za kształcenie na studiach podyplomowych lub kształcenie w innej formie w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie

Opłaty za świadczone usługi edukacyjne na stacjonarnych i niestacjonarnych

Informujemy, że czesne oraz stawki opłat za godzinę zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych obowiązujące studentów na Wydziale Informatyki ZUT zależne są od roku akademickiego, w którym studia zostały rozpoczęte:

Studia rozpoczęte w roku akad. 2024/2025 – opłaty zgodne zarządzeniem nr 29 Rektora Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie z dnia 12 kwietnia 2024 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi edukacyjne dla studentów rozpoczynających kształcenie począwszy od roku akademickiego 2024/2025 w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie

  • 14 zł. – za godz. powtarzanych zajęć na studiach stacjonarnych
  • 4200 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 4500 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych II stopnia
  • 21,16 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 26,95 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych II stopnia

Opłata za powtarzanie zajęć/modułu zajęć "praca dyplomowa" z powodu niezadowalających wyników w nauce pobierana jest opłata w wysokości:

  1. na stacjonarnych i niestacjonarnych studiach wyższych pierwszego stopnia: 1200,00 zł;
  2. na stacjonarnych i niestacjonarnych studiach wyższych drugiego stopnia: 1500,00 zł.

icon Zarządzenie nr 29 Rektora ZUT z 2024 - ustalenie opłat dla rozpoczynających studia 2024-2025 [1.9M]

Studia rozpoczęte w roku akad. 2023/2024 – opłaty zgodne zarządzeniem nr 22 Rektora Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie z dnia 02 marca 2023 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi edukacyjne dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akademickiego 2023/2024 w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie

  • 11 zł. – za godz. powtarzanych zajęć na studiach stacjonarnych
  • 3300 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 3600 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych II stopnia
  • 16,11 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 21,56 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych II stopnia

icon Zarządzenie nr 22 Rektora ZUT z 2023 - ustalenie opłat dla rozpoczynających studia 2023-2024 [2.3M]

Studia rozpoczęte w roku akad. 2022/2023 – opłaty zgodne zarządzeniem nr 33 Rektora Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie z dnia 01 marca 2022 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi edukacyjne dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akademickiego 2022/2023 w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie

  • 10 zł. – za godz. powtarzanych zajęć na studiach stacjonarnych
  • 3000 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 3300 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych II stopnia
  • 14,86 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 19,76 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych II stopnia

icon Zarzadzenie nr 33 Rektora ZUT z 2022 - ustalenie opłat dla rozpoczynających 2022-2023 [204.1K]

Studia rozpoczęte w roku akad. 2021/2022 – opłaty zgodne zarządzeniem nr 37 Rektora Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi edukacyjne dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akademickiego 2020/2021 w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie

  • 10 zł. – za godz. powtarzanych zajęć na studiach stacjonarnych
  • 3000 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 3300 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych II stopnia
  • 14,86 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 19,02 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych II stopnia

icon Zarzadzenie nr 37 Rektora ZUT - ustalenie opłat dla rozpoczynających 2021-2022 [2.2M]

studia rozpoczęte w roku akad. 2020/2021 – opłaty zgodne zarządzeniem nr 69 Rektora Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie z dnia 15 maja 2020 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi edukacyjne dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akademickiego 2020/2021 w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie

  • 10 zł. – za godz. powtarzanych zajęć na studiach stacjonarnych
  • 3000 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 3300 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych II stopnia
  • 14,86 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 19,02 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych II stopnia

studia rozpoczęte w roku akad. 2019/2020 – opłaty zgodne zarządzeniem nr 23 Rektora Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie z dnia 17 maja 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi edukacyjne w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie

  • 10 zł. – za godz. powtarzanych zajęć na studiach stacjonarnych
  • 2100 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 2200 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych II stopnia
  • 10,40 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 12,68 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych II stopnia

studia rozpoczęte w roku akad. 2018/2019 – opłaty zgodne zarządzeniem nr 43 Rektora Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie w roku akademickim 2018/2019 z późn. zm.

  • 9 zł. – za godz. powtarzanych zajęć na studiach stacjonarnych
  • 2100 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 2200 zł. – czesne za semestr na studiach niestacjonarnych II stopnia
  • 10,40 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych I stopnia
  • 13,77 zł – za godz. powtarzanych zajęć na studiach niestacjonarnych II stopnia


Opłata za powtarzanie modułu/przedmiotu „praca dyplomowa” z powodu niezadowalających wyników w nauce pobierana jest opłata w wysokości:

  1. na stacjonarnych i niestacjonarnych studiach wyższych pierwszego stopnia: 600,00 zł;
  2. na stacjonarnych i niestacjonarnych studiach wyższych drugiego stopnia: 900,00 zł.

Pliki do pobrania

icon Komunikat nr 20 Rektora ZUT z dnia 19 września 2019 o wysokości i sposobie wnoszenia opłat za wydanie dokumentów i ich odpisów w związku z przebiegiem lub ukończeń studiów [800.6K] icon Komunikat nr 42 Rektora ZUT z dnia 14 listopada 2016 o zasadach wnoszenia opłat na rachunek bankowy ZUT w systemie elektronicznych przelewów [1.4M] icon ZARZADZENIE NR 69 Rektora ZUT z 15 maja 2020 w sprawie ustalenia wysokosci oplat za uslugi edukacyjne dla studentow rozpoczynajacych ksztalcenie od roku akademickiego 2020-2021 w ZUT w Szczecinie [23.9K] icon ZARZADZENIE nr 70 Rektora ZUT z 19 maja 2020 zmieniajace zarzadzenie nr 69 Rektora ZUT z 15 maja 2020 [19.9K] icon ZARZĄDZENIE NR 210 Rektora ZUT z 29.12.2020 w sprawie przesunięcia terminu pobierania opłat za usługi edukacyjne w semestrze zimowym w roku akademickim 2020-2021 [580.5K] icon Zarządzenie nr 20 Rektora ZUT z dnia 17 maja 2019 roku w sprawie zasad pobierania opłat za usługi edukacyjne w tym tryb i warunki zwalniania z opłat oraz za kształcenie na studiach podyplomowych lub kształcenie w innej [2.9M] icon Zarządzenie nr 23 Rektora ZUT z dnia 17 maja 2019 w sprawie ustalenia wysokości opłat usługi edukacyjne w ZUT w roku akademickim 2019-2020 [2.1M] icon Zarządzenie nr 43 Rektora ZUT z dnia 12 czerwca 2018 w sprawie wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne w ZUT w roku akademickim 2018-2019 [243.9K]

 

 

 

Warunki rejestracji na kolejny semestr studiów w roku akademickim: 2024/2025, 2023/2024 i 2022/2023 reguluje:

icon Uchwała nr 199 Senatu ZUT z dnia 27 czerwca 2022 [287.9K]

Warunki rejestracji na kolejny semestr studiów w roku akademickim: 2021/2022, 2020/2021 i 2019/2020 reguluje:

icon Uchwała nr 91 Senatu ZUT z dnia 28 czerwca 2019 [1.7M]

Żołnierska 49, 71-210 Szczecin
telefon: +48 449 5670, + 48 449 5518
fax: +48 449 5990
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Godziny otwarcia dziekanatu:

Poniedziałek:

10.00 - 13.00

Wtorek:

10.00 - 13.00

Środa:

10.00 - 13.00

Czwartek:

13.00 - 16.00

Piątek:

nieczynne

Sobota (w dni zjazdów):   

09.00 - 14.00

 

Godziny przyjęć Prodziekana ds. Studenckich

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Poniedziałek
(z wyłączeniem ostatnich
poniedziałków miesiąca)

  10.15 - 12.00

Czwartek

  14.00 - 15.45

Sobota
Tylko soboty pierwszego i ostatniego miesiąca semestru

  09.40 - 11.20

  

KIEROWNIK DZIEKANATU

mgr Dorota Wiśniewska-Olech, pokój 103, budynek WI 1, tel.: +48 91 449 5519

Sekretariat dziekana

mgr inż. Joanna Rafalska, pokój 102, budynek WI 1, tel.: + 48 91 449 5660, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KANCELARIA WYDZIAŁU

Liliana Wołoszczuk, pokój 32, tel: +48 91 449 5607,
Iwona Błoniarczyk, pokój 204, tel: + 48 91 449 5664

 

SEKCJA SPRAW STUDENCKICH

Kierownik sekcji

mgr Danuta Kostarelas, pokój 14, tel.: + 48 91 449 5597, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Obsługa studentów:

Kierunek INFORMATYKA studia stacjonarne I stopnia (1,2,3 rok)
Łucja Kiriaka, pokój 12,  tel.: + 48 91 449 5670, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierunek INŻYNIERIA CYFRYZACJI oraz Informatyka studia stacjonarne I stopnia (3,4 rok)
mgr inż. Izabela Szymkowicz, pokój 12, tel.: +48 91 449 55 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kierunek INFORMATYKA studia niestacjonarne I i II stopnia, studia stacjonarne II stopnia, studia stacjonarne I stopnia (4 rok)
Elżbieta Zaborowska, pokój 12, tel.: + 48 91 449 5670,e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pomoc materialna, mobilności studentów, proces dyplomowania, faktury, windykacja.
mgr inż. Liliana Dudzień, pokój 13, tel.: +48 91 449 5503, e-mail: ldudzień@wi.zut.edu.pl

  

SEKCJA KSZTAŁCENIA

Plany zajęć

Urszula Obszańska, pokój 126, tel. +48 91 449 5671
Kamila Skrzypek, pokój 126, tel. +48 91 449 5671
Lidia Waszyńska, pokój 126, tel. +48 91 449 5671
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

SEKCJA BADAŃ I PROJEKTÓW

mgr inż. Joanna Rafalska, pokój 105, tel.: +48 91 449 5598, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mgr inż. Renata Zielińska, pokój 104b, tel.: +48 91 449 5663, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Studia doktoranckie

mgr Magdalena Wróblewska, pokój 106, tel.: +48 91 449 5608, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

SEKCJA SYSTEMÓW INFORMACYJNYCH

Kierownik sekcji

mgr inż. Zbigniew Szczęch, pokój 36, tel.: +48 91 449 5602, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Webmaster

Arkadiusz Skrzypiński, pokój 36, tel.: +48 91 449 5602, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

osadzony system zamawiania

Podkategorie

Informacje dotyczące świadczeń pomocy materialnej (regulamin przyznawania pomocy materialnej, kryteria, harmonogram wypłat, terminy składania wniosków) oraz druki wniosków dostępne na stronie ZUT: ZUT - Pomoc materialna

Pomoc materialna
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mgr Magdalena Wróblewska, pokój 106, WI 1, 
tel.: + 48 91 449 5608

mgr inż. Renata Zielińska, pokój 105, WI 1, 
tel.: + 48 91 449 5663