Aktualności studenckie
- Agata Skrobek
Zapraszamy wszystkich studentów i doktorantów do zapoznania się z listą najbliższych szkoleń realizowanych w ramach projektu ZUT 2.0 – Nowoczesny Zintegrowany Uniwersytet.
W najbliższym czasie studenci I stopnia (od 4. semestru) oraz II stopnia będą mieli możliwość podniesienia swoich kompetencji w następujących obszarach:
- Umiejętność tworzenia i wygłaszania prezentacji: 27 maja w godz. 12:00-15:00
- Sposoby efektywnego uczenia się: 1 czerwca w godz. 12.00 - 15.00
- Podstawy kreatywnego myślenia: 15 czerwca w godz. 12:00 – 16:00
Doktoranci mogą skorzystać z następującej oferty kursów:
- Budowa wizerunku naukowego: 27-28 maja 2021 r. w godz. 16:00-17:30
- Planowanie badań w praktyce: 7-8 czerwca w godz. 9:00-14:00
- Jak pisać teksty naukowe: 15 czerwca w godz. 10:00 – 15:00
- Kreatywne podejście badawcze Design Thinking: 18-19 czerwca (dzień 1. w godz. 16:00 – 19:00, dzień 2 w godz. 9:00 – 15:00)
Zachęcamy do zapisów i udziału w zajęciach.
W celu rejestracji należy przesłać pocztą elektroniczną skan lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego oraz oświadczenia uczestnika projektu na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szczegółowy harmonogram w ramach projektu ZUT 2.0 Nowoczesny Zintegrowany Uniwersytet
Udział w zajęciach jest bezpłatny, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Strona ZUT: zut.edu.pl/.../warsztaty-kompetencyjne-dla-studentow-zut
- Bartłomiej Małachowski
Zapraszamy studentów I i II stopnia (którym do zakończenia edukacji pozostało nie więcej niż 4 semestry nauki) do uczestnictwa w szkoleniu pt. "Praca w zespole i umiejętności komunikacyjne". Szkolenie realizowane będzie w trybie on-line w dniu 6 maja w godz. 12:00 – 15:00.
Szkolenie zorganizowane jest w ramach projektu "ZUT 2.0 - Nowoczesny Zintegrowany Uniwersytet" finansowanego ze środków unijnych, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Szczegółowe informacje nt. szkolenia oraz zasady zapisów znaleźć można na stronie: https://www.zut.edu.pl/dps/aktualnosci/article/szkolenie-on-line-praca-w-zespole-i-umiejetnosci-komunikacyjne.html
- Mirosław Łazoryszczak
Zapraszamy Absolwentów Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie do udziału w konkursie na najlepszą pracę dyplomową!
To już czwarta edycja konkursu organizowanego we współpracy z Polską Sekcją IEEE, która jest Organizatorem Głównym oraz Patronem Konkursu.
Celem konkursu jest wsparcie i promowanie autorów najlepszych prac dyplomowych, propagowanie idei IEEE oraz współpraca środowiska naukowego, przemysłu i IEEE.
Laureaci Konkursu otrzymają Dyplom IEEE – najcenniejszą nagrodę, która jest wyrazem najwyższego uznania, symbolem współpracy Uczelnia-Biznes-IEEE i zaangażowania w ten projekt wielu nauczycieli akademickich, pracowników firm oraz wolontariuszy PS IEEE.
Miło nam poinformować, że Fundatorem nagród rzeczowych jest firma Intel, a jej przedstawiciel jest Członkiem Komisji Konkursowej.
Firma Intel ufundowała następujące nagrody:
- Nagroda I – Intel® Compute Stick
- Wyróżnienie – Klawiatura Logitech K375s MultiDevice
Natomiast, firma Billon, Partner Techniczny, dla wszystkich Laureatów ufundowała nagrody w postaci publikacji Dyplomów na 15 lat na blockchain w ramach usługi Dyplomy na Blockchain by Billon.
Dyplomy na Blockchain by Billon to innowacyjne rozwiązanie firmy Billon, które pozwala na publikację dokumentów akademickich z wiarygodnością źródła ich pochodzenia, przechowywanie z gwarancją niezmienności oraz zabezpieczenie przeciwko podrabianiu i fałszowaniu dyplomów, dzięki zastosowaniu technologii blockchain.
W Konkursie mogą wziąć udział Absolwenci studiów I stopnia na kierunku Informatyka, którzy obronili prace dyplomowe w terminie od dnia 1.04.2020 do dnia 28.04.2021 r.
Zgodnie z regulaminem, w Konkursie mogą wziąć prace dyplomowe ocenione przez promotora i recenzenta na ocenę bardzo dobrą.
Prace dyplomowe należy zgłaszać do dnia 30 kwietnia 2021 r. do godz. 12:00, wysyłając jej wersję elektroniczną wraz z pozostałymi niezbędnymi dokumentami na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy naszych Absolwentów do udziału w tym prestiżowym Konkursie!
Wyniki konkursu poznamy już w czerwcu br.!
Pytania prosimy kierować do Koordynatora Konkursu dr. inż. Mirosława Łazoryszczaka, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Pliki do pobrania:
IEEE KPD2021 WIZUT Formularz zgłoszeniowy [24.6K] IEEE KPD2021 WIZUT Regulamin [623.8K]
Intel and the Intel logo are trademarks of Intel Corporation in the U.S. and other countries.
- Dziekanat
Stowarzyszenie Naukowo-Kulturalne w Europie Środkowej i Wschodniej po raz kolejny ogłasza nabór na program stypendialny - oferujemy stypendia dla studentów oraz doktorantów w Niemczech w semestrze zimowym 2021/22.
W załączniku plik PDF ze wszystkimi informacjami dotyczącymi rekrutacji oraz samego programu stypendialnego.
Program stypendialny GFPS 21 22 [208.8K]
- Dziekanat
Zapraszamy uzdolnionych studentów Państwa uczelni do udziału w Eliminacjach Krajowych WorldSkills Poland Nowe Technologie, które odbędą się 2 czerwca 2021 roku w Lublinie.
Eliminacje obejmą 5 konkurencji dotyczących tzw. zawodów przyszłości takich jak: robotyka mobilna, cyberbezpieczeństwo, mechatronika, przemysł 4.0, chmura obliczeniowa.
Studenci powinni reprezentować kierunki studiów adekwatne do ogłoszonych kategorii lub być pasjonatami w tym zakresie.
Głównym organizatorem eliminacji w Lublinie jest WorldSkills Poland wraz ze współorganizatorem Urzędem Marszałkowskim i głównymi partnerami: Lubelskim Centrum Innowacji i Technologii oraz Stowarzyszeniem „Cyberbezpieczni” we współpracy z partnerami konkurencji: Festo, T-Systems, ITSS, Spice Gears.
Więcej informacji o eliminacjach dostępne na: https://worldskillspoland.org.
Kontakt z ramienia Organizatora: Grzegorz Chrobak Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. +48 507 939 448, który jest gotów udzielić Państwu dodatkowych informacji.